Infolinia*: 801 403 500
* Czynna w godzinach 8-17


Gaz i prąd dla Twojej firmy

Wybierz optymalne rozwiązanie dla swojej firmy
i rozwijaj swoją działalność


Zostań Klientem HANDEN Sp. z o.o.

bez kosztów i zbędnych formalności

Dołącz ostatnią fakturę PDF, DOC, JPG, JPEG, PNG

* Pola obowiązkowe

Wyślij

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich podanych wyżej danych osobowych w celach marketingowych przez HANDEN Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-672), Domaniewska 37. *
Wyrażam zgodę na przesyłanie mi informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym na podany przeze mnie adres e-mail i numer telefonu przez HANDEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 37.
Wyrażam zgodę na wykorzystywanie mojego adresu e-mail i numeru telefonu dla celów marketingu bezpośredniego przez HANDEN Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-672), Domaniewska 37 przy wykorzystaniu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących.
* Pole obowiązkowe
Szczegóły dotyczące przetwarzania Pana/ Pani danych osobowych oraz cookies zawarte są w Polityce Prywatności oraz Polityce plików cookies.

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

W najbliższym czasie skontaktujemy się z Tobą.

Recepcjonista/Recepcjonistka - praca

2018-02-12

Firma HANDEN Sp. z o.o. zajmująca się obrotem energią elektryczną i gazem ziemnym poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

Recepcjonista/Recepcjonistka

Miejsce pracy: Warszawa

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: 

- prowadzenie biura i sekretariatu;

- prowadzenie kalendarza i terminów;

- przyjmowanie gości i organizowanie spotkań ;

- nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą z biura Spółki, koordynacja obiegu dokumentów, archiwizacja elektroniczna i papierowa;

- przygotowywanie tłumaczeń na polecenie Zarządu;

- przygotowywanie materiałów i informacji na polecenie Zarządu; 

- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz poprzez odpowiednią organizację pracy w kontaktach z partnerami biznesowymi firmy;

- zaopatrywanie biura w odpowiednie materiały biurowe i inne środki niezbędne do pracy;

- dbałość o sprawność techniczną urządzeń biurowych i w razie potrzeby współpraca z firmami serwisującymi te urządzenia;

- rozliczanie wydatków.

 

Wymagania:

- wykształcenie minimum średnie;

- dobra umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office;

- sumienność i dokładność wykonywanych zadań;

- biegła znajomość j. angielskiego, znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

Pracę  w dynamicznie rozwijającej się firmie.

Pracę w otoczeniu międzynarodowym  w branży energetycznej (power, oil & gas).

Szkolenia  i podnoszenie kompetencji zawodowych.

 

Aplikacje proszę przesyłać na adres rekrutacja@handen.pl.

 

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Więcej o polityce plików cookies, polityce prywatności.

Ok, rozumiem